Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dezbatere Publica: Varianta ocolitoare SIBIU SUD
#1
Exclamation 
VARIANTA OCOLITOARE SIBIU SUD – PREZENTAREA STUDIULUI DE PREFEZABILITATE- http://www.cjsibiu.ro/varianta-ocolitoare-sibiu-sud/

         Consiliul Județean Sibiu a inițiat activitatea de proiectare, faza Studiu de Prefezabilitate, pentru ”Varianta Ocolitoare Sibiu Sud” cu scopul de a evalua din punct de vedere tehnic și economico–financiar,  continuarea proiectării pentru relizarea acestei investiții.
                  Întrucât, anterior a fost analizată crearea a unui coridor pentru ”Varianta Ocolitoare Sibiu Sud”, tema de proiectare la S.P.F. a inclus zonele minimum deservite de traseul propus, și anume: Cristian (E81 – în zona cuprinsă între Cristian și Aeroportul Sibiu) – extremitatea sud vestică a cartierului Turnișor din Sibiu – extremitatea sud vestică a cartierului Valea Aurie din Sibiu – Școala de Câini (Sibiu) – cartierul Arhitecților Cisnădie – zona Dedeman Sibiu – E68 în zona Șelimbăr.
         În cadrul studiului de prefezabilitate  au fost analizate trei coridoare pentru definirea traseului fezabil al Variantei Ocolitoare Sibiu Sud, după cum urmează:
Răspunde
#2

.pdf   01 - Plan de incadrare in zona.pdf (Mărime: 35.46 MB / Descărcări: 9)
.pdf   PREZENTARE VOS.pdf (Mărime: 480.09 KB / Descărcări: 7)

   


Fişier(e) ataşate
.pdf   01 PREZENTARE Daniela Cimpean.pdf (Mărime: 657.74 KB / Descărcări: 10)
Răspunde
#3
Varianta ONG


Fişier(e) ataşate
.pdf   ONG_Varianta_ratiuni_26.02.2020.pdf (Mărime: 463.38 KB / Descărcări: 21)
Răspunde
#4
Indiferent de traseul final, aceasta varianta ocolitoare nu trebuie sa aiba profil de autostrada sau parapeti ca drumul Sibiu - Vestem.
Nu trebuie sa fie de mare viteza si nu trebuie sa preia traficul greu.
Tineti va rog cont de faptul ca cei din Arhitectilor si Selimbar nu merg doar la servici in zona vest, ci trebuie sa-si duca si copiii la scoala in Sibiu, mai au si ei cumparaturi de facut, etc.
Din contra, trebuie sa uneasca cat mai multe drumuri secundare de pe traseu, piste de bicicleta, sa faciliteze constructia de locuinte si afaceri cel putin in domeniul horeca, daca nu si in alte domenii.
Ar fi ideala varianta 1, daca ar integra toata liziera Padurii Dumbrava si ar facilita dezvoltarea zonei cuprinsa intre Poplaca si Calea Cisnadiei pe partea de locuire si turism.
Răspunde
#5
Varianta propusa de ONG este cea mai optima atat ca si lungime, cat si ca functionalitate. V-a deservi, prin drumuri conexe de legatura bineinteles, atat cartierele din sudul si vestul orasului, cat si comunele dimprejur, Cristian, Poplaca, Rasinari, Selimbar etc.
Răspunde
#6
Photo 
(02-27-2020, 07:44)alex.turcu.cjsibiu a scris: Varianta ONG
Cu siguranta aceata varianta este cea mai buna de pana acum. Consider ca in nici un caz nu trebuie aleasa o varianta care sa includa defrișări. Trebuie sa ne gandim cum să plantam cati mai multi copaci in Sibiu si in jurul acestuia, nu cum sa ii taiem. Aceasta este singura varianta sustenabila pentru vitor. Propun inclusiv sa ne gandim la construirea unei piste de biciclete in paralel cu centura, dar separata de o perdea forestiera.
[Imagine: aerial-view-bicycle-path-parallel-600w-699100138.jpg]
Răspunde
#7
Numele meu este Cristian Albeanu si sunt de profesie geolog. Sunt nascut in Bucuresti in 23.06.1973, iar de cca.4 ani sunt cetatean al Sibiului. Am participat la sedinta Consiliului judetean in 26.02.2020 privind realizarea centurii de sud a orasului Sibiu si doresc sa contribui cu experienta mea profesionala la realizarea acestui proiect. Am absolvit Facultatea de Geologie si Geofizica in cadrul Universitatii Bucuresti in anul 1996 si am 20 de ani de experienta in lucrari geologice, preponderent in foraje de apa si geotehnica, atat in tara cat si in strainatate. In anul 2014 am deschis o firma de specialitate care functioneaza si astazi.Gratie experientei mele profesionale imi permit sa vin cu idei alaturi de dvs. pentru realizarea centurii de sud a Sibiului.
Pentru mine aceasta lucrare este o exprimare a pasiunii pentru meserie si totodata un mod de a contribui la dezvoltarea Sibiului si a Marginimii Sibiului, zone pe care in ultimii 4 ani am ajuns sa le indragesc, tocmai pentru ca am ajuns sa le cunosc.
Atasez aici memoriul tehnic pentru a 4-a varianta, impreuna cu anexele grafice.


Cu stima,
ing. Cristian Albeanu


Fişier(e) ataşate
.pdf   SKM_C22720030216080.pdf (Mărime: 360.94 KB / Descărcări: 9)
.docx   Memoriu tehnic centura de sud.docx (Mărime: 25.41 KB / Descărcări: 18)
.pdf   SKM_C22720030216090.pdf (Mărime: 187.9 KB / Descărcări: 10)
Răspunde
#8
Bun ziua,
Nu mi se pare o idee buna ca o centura ocolitoarea sa treaca pe langa locuinte sau sa includa defrisari. Rezervatia Parcul Natural Dumbrava Sibiului este un bun de care Sibiul, in conditiile actuale, pur si simplu nu se poate desparti. Rezervatia trebuie protejata, nu ca moft, ci ca necesitate.
Răspunde
#9
(03-04-2020, 09:58)CRISTIAN ALBEANU a scris:
Numele meu este Cristian Albeanu si sunt de profesie geolog. Sunt nascut in Bucuresti in 23.06.1973, iar de cca.4 ani sunt cetatean al Sibiului. Am participat la sedinta Consiliului judetean in 26.02.2020 privind realizarea centurii de sud a orasului Sibiu si doresc sa contribui cu experienta mea profesionala la realizarea acestui proiect. Am absolvit Facultatea de Geologie si Geofizica in cadrul Universitatii Bucuresti in anul 1996 si am 20 de ani de experienta in lucrari geologice, preponderent in foraje de apa si geotehnica, atat in tara cat si in strainatate. In anul 2014 am deschis o firma de specialitate care functioneaza si astazi.Gratie experientei mele profesionale imi permit sa vin cu idei alaturi de dvs. pentru realizarea centurii de sud a Sibiului.
Pentru mine aceasta lucrare este o exprimare a pasiunii pentru meserie si totodata un mod de a contribui la dezvoltarea Sibiului si a Marginimii Sibiului, zone pe care in ultimii 4 ani am ajuns sa le indragesc, tocmai pentru ca am ajuns sa le cunosc.
Atasez aici memoriul tehnic pentru a 4-a varianta, impreuna cu anexele grafice.


Cu stima,
ing. Cristian Albeanu

Buna ziua,
Domnule Albean la prima vedere am avut impresia ca varianta dumneavoastra e aiurea, dar dupa ce am citit memoriul pare sa fie al doilea cel mai bun traseu dupa cel care propune realizarea unui tunel, asta daca se respecta realizarea centurilor ocolitoare in comunele indicate de dumneavoastra.

Felicitari pentru munca si dedicare.
Răspunde


Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 2 Musafir(i)